piątek, 31 października 2014

Witaj blogerski świecie..

Chciałabym się z Wami wszystkimi przywitać. Nazywam się Kasia i mam w życiu jedyne hobby - pewnie zgadniecie jakie. Dokładnie tak - zdrowy tryb życia.



Znajomi twierdzą, że uprzykrzam im życie - i słusznie. Jestem fanką kolorów w potrawach bo jak wiadomo każdy kolor to różna witamina, których tak nam brakuje w codziennej diecie - zwłaszcza moim znajomym! Nic więc dziwnego, że zwracam uwagę na to co jedzą - zależy mi na nich.

 

No nic, wygląda na to, że ich nie zmienię, natomiast obiecuję, że Wam nie pójdzie już tak łatwo. Mam nadzieję, że uda mi się Was przekonać do moich potraw i aktywnego trybu życia. Pamiętajcie, że zdrowe odżywianie przynosi tylko przyjemność i nie musi wiązać się z wyrzeczeniami.

 

Pozdrawiam po raz pierwszy,
Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz